Lördag 2008-12-13

Idag har jag försökt att städa lite, men det ahr inte gått så bra för jag somnade framför tvn :P så typiskt mig!
Men nu har jag precis kommit hem från stallet där jag red flower idag. Hon var jätte duktig! Vi skrittade och travade lite i ridhuset, Hon var väldigt pigg men ville endå inte gå fram riktigt! Men det löste sig på slutet. Jag är otroligt nöjd med henne iaf. Med tanke på att det bara var 4e gången hon var i ridhuset. Hon har även fått flytta in i stora stallet nu och hon trivs jätte bra. Tror att hon känner sig mer som hemma där med mkt hästar runt omkring henne. Hon stog även i solariet en stund idag och hon bara accepterade det med en gång! Hon är så otroligt cool min lilla plutta!

Nu ska jag försöka hitta på någon mat! Någon som har någe matförslag? jag har brist på matförslag! : (


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0