Lördag 2008-11-29

Idag är det mammas födelsedag så grattis till henne! Dock är hon i göteborg så jag kan inte åka och gratta henne idag!
Den här dagen har varit tråkig än så länge! det enda jag har gjort är släppt ut hästarna och sen städat och det är skittråkigt men det är roligt när det är klart.
Snart ska jag ta en promenad ner till stallet och mocka och ta in hästarna! Sen så kommer det ett litet föl oxå som carro har köpt! Den är efter dandy så det är lite roligt! Så gulligt att ha lite små hästar i stallet!

Har kännt mig allmänt glad idag även om jag har haft tråkigt! Har inte tänkt på alla tråkigheter som finns omkring mig! orkar inte tänka på det just nu! Jag försöker bara att blicka frammåt och att allt kommer att lösa sig! Även om jag vet att det inte kommer att bli så! Men tänker så iaf det blir mkt lättare då! Har varit så nere den sista tiden och  jag orkar inte med det! Som tur är har jag emma vet inte vad ja skulle gjort utan henne. Det har varit så skönt när hon har bott här inne hos mig och man har sluppit vara själv på kvällarna. Och bara det att ha någon att prata med när man behöver det och att hon alltid lyssnar det är så skönt att veta! jag hade nog inte tyckt det varit så roligt att jobba om inte emma hade varit där heller. Gud våra dagar på jobbet ´består till det mesta av skratt och skämt! Även om vi har lite attetydsproblem ibland, men vem har inte det! : P

Jag har bestämt mig för att börja ett nytt liv! Jag ska börja träna (eller försöka iaf) så jag har någe att göra efter jobbet! Sen kommer det bli lite bättre mat än vad som har ätits de senaste veckorna! Får se hur jag lyckas! : P

Nä nu ska jag fortsätta städa lite! ha det bra alla som orkar läsa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0