Söndag 2008-11-30

Idag är det första advent! Tänk vad det här året har gått fort men endå väldigt långsamt! Dock är det en månad kvar av året och mkt kan hända!

Jag börjar december med att åka och hämta min nya häst! Gud jag är så glad och hoppas att det kommer att bli bra!
det är ett halvblod/fullblod efter non stop R, född 2002, fux sto!
Surprise kommer att åka till min moster och vara skogshäst där! Det kommer bli mkt bra hoppas jag!

Idag har jag inte gjort så mkt! Var nere i stallet imorse och släppte ut toya och surprise, sen mockade jag och fixade foder! Pratade lite med tina och emmy. sen åkte jag hem och tråkade framför datan och tvn! sen tog jag in hästarna och åkte hem till mariefred där jag grattade mamma, och fick fika och mat!

Och nu sítter jag och tittar på sändningar från globen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0