Fredag 2008-10-10

Idag fyller jag 19år!
Har fått en jätte god tårta av emma! Den människan är verkligen duktig på att göra tårtor! ja på att baka allt förresten! Men hon har ju utbildning på det så det är ju inte så konstigt!
Sen har jag fått en jätte fin ljuslykta Av Caroline ( min chef), Annika (carolines mamma) och Brutus (carolines hund).
sen så väntar jag på att få min pressent av emma! får se vad det blir!

Jag förstår inte hur en människa kan vara så konstig som du är! Först berätta en sak och sen bara total dissa en! Hur kan man bara! Men ja ja är det så du vill ha det så... Men nu orkar inte jag mer! Ska fan inte ta kontakt med dig den här gången!!! Orkar inte bli besviken igen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas inte det är mig du menar. om jag gjort nått som sårat dig, så måste du säga det

2008-10-11 @ 11:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0