Lördag 2008-10-11

Idag har jag inte gjort mkt! har mest slappat!
Men jag var och handlade på willys så nu är jag 700kr fattigare! :( Fattar inte att det ska vara så dyrt att handla mat! jag fick liksom inte mkt alls för de pengarna!

Nu ska jag ner till stallet! Ska rida surprise och se om det känns konstigt! Hon har nämnligen legat ner i hagen i två dagar nu och det brukar hon alldrig göra när hon står inne på nätterna så jag är lite orolig för henne! Hon visat ingen hällta när hon rör sig eller så! Jag fuderar på om det är den där jäkla bakterien som hon har haft i kroppen tidigare! Den kan vandra i flera år i kroppen och bilda bölder lite här och var sa vet. sist när vi var inne! Och nu är har hon som en vätskefyllnad framför juvret (villket hon hade för två år sen och då blev det världens infektion och de sprack och var inte alls trevligt) så ska se om jag kan få en vet att titta på det i veckan! Vill inte att det ska hända någonting när jag är i tyskland blir inte så kul för emma då! :(
Men nu hoppas jag att det inte är någon fara!

jag har hittat en häst som jag verkligen vill ha! det bara står amelie på den! Det är en fullblodsvalack som är född 2001! Skimmel! har inte gjort så mkt! men det är inget hinder det är ju bara kul att få bygga upp hästen själv! och hon som säljer vill inte direkt ha ett överpris för han! Tänk om jag bara hade pengar och inte skulle åka till tyskland just nu! :( SUCK!  men men man kan inte få allt som man vill ha här i livet!

Jag har svårt att säga om det är dig jag menar med mitt inlägg igår! Eftersom du kommenterar anonymt så vet ju inte riktigt vem du är! :P
'
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0