Måndag 2008-10-06

idag har jag varit trött hela dagen! Men det är inte så konstigt med tanke på att jag bara sovit typ 2 timmar inatt! Men så är det ibland! Jag hade väl för mkt att tänka på! Villket jag forfarande har! Hoppas bara på att jag kommer kunna sova inatt!
Annars vet jag inte hur detta kommer att sluta! :P
Emma och jag har varit helt crazy idag på jobbet! och efter jobbet skulle vi jobba våra hästar! Det slutade med att emma låg på 3 schabrak på stallgången och jag satt i torken/ solariet och så bara skrattade vi i minst en timme! Sen gick vi in i fikarummet och åt lite hallonkaka och la oss i skinsofforna och fortsatte att skratta! Ja vi skrattade åt verkligen allt! fattar inte att man kan ha så roligt!
Undrar vad jag skulle göra utan emma här? anntagligen ha piss tråkigt! ;) och nu när jag ska till tyskland hur ska jag klara mig i min ensamhet! I tre hela veckor! Jaja det går väl!
får bara hoppas att det inte händer någe tråkigt här hemma när jag inte är hemma! :( men det ska det väl inte göra!

puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0