Måndag 2008-10-13

Jag fick en stegräknare av andreas igår och idag har jag gått 19375 steg hittils! Inte illa med tanke på att jag inte gick någon promenad på eftermiddagen alls! undrar hur många steg det blir en vanlig dag på jobbet då!

Du måste verkligen vara den mest konstiga person jag känner! hur man bara kan bete sig på det sättet som du gör! Jag förstår inte alls! Om du verkligen menar det som du skrev så skulle det inte vara så här som det är! jag förstår inte! Blir så förvirrad av dubbla budskap!

Kan verkligen inte sova! Gud det är så jävla jobbigt! speciellt när man ska till jobbet imorgon! :( Men har så mkt som händer just nu har så mkt att tänka på! Allt som bara går emot mig! Ingenting som kan få fungera! verkligen ingenting! Fattar inte varför det behöver vara så här! Och så undrar jag hur länge det bara kan hålla på? ska det aldrig sluta?  kommer inte orka! Tur att jag ska till tyskland då kanske jag kan glömma allt i de veckorna som jag är borta! Elelr oxå blir det tvärtom att jag bara kommer tänka på allt hela tiden! SUCK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0