Onsdag 2008-10-15

Lön idag! Så nu är jag rik igen! :P weee! Det är så skönt när man vet att man har pengar! behövet inte vara orolig för att man inte ska ha råd med det man vill ha!

Idag har jag gått 25920 steg ca 18,5km! det kan man inte tänka sig. men men mkt steg blir det på en dag!

Veterinären var hos surprise idag! Hade tur för det var anders nillson som kom och det vad han som behandlade surprise för två år sen när hon hade det där konstiga vid juvret! Och det var ju det som jag var orolig att det ska komma igen! Men han trodde inte att det var någon fara utan att det bara var hormonellt och att vi skulle av vakta och se om svullnaden går ner nu över vintern när hon inte ska vara brunstig! Så hoppas att det inte blir någe!
Sen har surprise fått skor idag! Blev så fin om fötterna och hon skötte sig riktigt bra!

Dagen på jobbet har varit slitsam! Hatar tjuriga gubbar säger jag bara! orkar inte gå in på detaljer för då kommer jag bara bli irreterad!

Nu ska jag gå och sova så jag inte försover mig imorgon med! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0