Söndag 2008-10-05

idag har jag varit hemma hos pappa och firat han! Gubben har ju blivit 48år! Tänka sig vad tiden går!
Så fick jag mat där, det var gott gott! Inte ofta man får ordentlig mat! Jag fick kött gryta med potatis och gelé!
Sen bar det av mot farfar och farmor! Där vi åt tårta! Den var oxå god!

Men vad hemskt det var att se farfar! Han som alltid har varit så pigg och fräch jämt! Han har bara tynat bort villket var väldigt jobbigt att se! men vi får hoppas att vi får ha han i livet ett tag till! Bara han inte lider så..

Nästa helg ska jag ner till Tullstorp till jan brink! Där det blir träning och jag är med som hästskötare! Så vi får se hur det blir på min födelsedag om jag får fira den här hemma eller i lastbilen påväg till skåne! :P

Men nu ska jag titta lite på tv ha det bra! Kram kram

Kommentarer
Postat av: christine

Hoppas du får de kul, så lyllans dig dock

2008-10-09 @ 21:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0