Söndag 2008-10-12

Idag har jag bakat bullar! Mums! sen har jag städat lägenheten för jag får gäster! Jag ska få pressenter! XD roligt roligt! Får se vad de har hittat på! jag trodde inte lägenheten kunde bli så fin som den nu är! eller ja sovrummet har jag inte hunnit städa men där stänger jag in katten så att inte lizzy (mormor och morfars hund) inte ska äta upp henne! :P

Nu är det bara en vecka kvar tills jag drar till tyskland! Jag är ganska peppad inför det men det är även lite jobbigt att åka! Med tanke på att det är så mkt som händer just nu! Och nu när surprise inte är som hon brukar! :( Vill ju inte åka iväg och veta att hon mår dåligt! Ska se om det kan komma en vet och titta på henne!
Sen är det lite osäkert hur många hästar som kommer åka med! Tre tkr jag är lagom vill inte att det ska bli färre för då kommer jag inte ha någe att göra! :( men det beror på dandy mannen om han sköter sig eller ej! :P den lilla buspojken!

Men nu kommer mina gäster ha det bra kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0