Tisdag 2008-10-14

Idag har jag gått 22207 steg på jobbet! Har fortfarande inte gått någon av mina halvtimmes prommenade med hästarna!

Dagen på jobber har varit lite blandad! Har ju en idiot på jobbet som bara kan ta och DÖ! Orkar inte med denna person! Vet inte vad han har för syfte med att vara i stallet förutom att han försöker knäcka oss totalt! Vet inte vad människan har emot oss men någonting är det iaf! Jag blir så jävla irreterad! Skönt att åka till tyskland och slippa idioten! Stackars emma bara som måste vara hemma med han!

Imorgon kommer veterinären till surprise så hoppas vi på att han kan säga någonting som gör oss klokare när det gäller hennes konstiga beteénde! Det känns verkligen som att det är någonting med henne som inte är som det ska! Min lilla älskling!

Nä nu ska jag försöka att göra någonting att äta! kram kram ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0