Torsdag 2008-10-02

Då har jag äntligen fått mitt eget internet, tv och telefon! Det har bara tagit 8 hela veckor för telia att fixa det! Jag fattar inte att de inte har Skickat ut en tekniker innan! För det som var felet var att sladden från mitt teleuttag till lilla skåpet på huset inte var ihopkopplade! inte konstigt att det inte fungerade!  Men nu är det fixat iaf! Så nu ska pappa börja diskutera kompensation med en gubbe från telia så får vi se vad det blir!

Sen har Linda varit ute och behandlat surprise! Hon satte lite nålar och knäckte till några kotor! Sen var hon sne men det blev mkt bättre när hon var färdig! Så nu börjar jobbet med surprise med massage varje dag och så skulle hon longeras ungefär 3gånger i veckan och ridas de andra så mkt jag hinner så får vi hoppas att hon blir mkt bättre!

Imorgon blir det middag med emma och linda här hemma hos mig! Ska sitta och dricka gott och lite mat blir det oxå. Sen blir det väl lite skitsnack. Sen får vi se om det blir krogen efter det! ;)

Men nu ska jag hämta lite glass och titta på idol!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0