Fredag 2008-09-26

Idag har allt bara gått helt fel! Ingenting har gått rätt!
Dagen börjar helt okej med en trevlig skrittur på doris. sen började det går utför! men det vill jag inte gå in i detalj med! Sen skulle jag skritta Sidney en fyraåring, och den skritturen slutade med att jag ramlade av och har nu typ hjärskakning och as ont i hela ryggen och nacken! Kan knappt vrida på nacken märkte jag! Få jävla irreterande!!!

Jag har konstaterat att den här veckan bara har gått skit ingenting har gått bra! Fattar inte varför det ska vara så! varför kan ingenting gå bra? verkligen ingenting! jag blir så trött på det!

Fick höra av pappa att det är lite bättre med farfar! eller det var inte så "farligt" som vi trodde! men det är långtifrån bra; och det kommer det nog aldrig att bli! Så det är nog inte många veckor kvar med han! :( jag blir så lessen varje gång jag tänker på det!

Ja det var allt jag okar skriva idag! puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0