Söndag 2008-09-21

Ja då har jag också skaffat blogg. får se hur mkt tid jag har för att skriva! :P
Jag har då inget eget internett pga det där jävla telia så jag lånar min granne/vän/arbetskamrats data.

Idag har jag sovit mest hela dagen. Sen har jag varit i stallet och ridit min lilla Surprise. Vi var ute på en vall och galopptränade. Ska försöka stärka galoppen då hon inte orkar så mkt.

I morgon är det jobb som står på schemat. ska bli skänt att få jobba igen. Har bara varit ledig i helgen men det är så tråkigt att vara hemma och inte ha någe att göra! Fast jag hade lite sällskap i helgen! Tack för det! Det får vi göra om! ;-)
 Var även hemma i mariefred en sväng igår! Fick lite mat och var ute och plockade svamp med pappa. Det var trevligt det!
Sen hälsade jag på min farmor (skulle blivit farfar också men han var på akuten så han var inte hemma) hon har blivit lite till åren min farmor, hon kom inte ens ihåg när jag fyller år länger :P men jag fick en flytt pressen av dem som är en jätte fin damsugare. Så nu ska jag väl kunna hålla rent och fin ti lägenheten :P
Nä nu ska jag vara social med emma att tag innan jag ska gå in till mig och sova! :P
Ha det bra alla som läser!

Kommentarer
Postat av: Anonym

dammsugare är Super att ha :D

2008-09-21 @ 20:48:41
Postat av: Madde

2008-09-22 @ 22:03:09
Postat av: Madde

Haha, det är jag som kommenterat.

tänkte inte på att det inte syns vem som skriver här, haha :P

2008-09-22 @ 22:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0