Torsdag 2008-09-25

Idag har jag varit ledig! Ganska skönt att bara slappa hela dagen. Jag har dock lite dåligt samvete för att jag inte har gjort någe speciellt! Jag har typ bara sovit eller tittat på tv! :P
Men jag var nere i stallet och red en sväng på surprise i solen! Vi skrittade bara en liten sväng eftersom att hon slog i huvudet för ett par dagar sen! Men det märktes ingen skillnad på henne hon bara pinnade på och var jätte glad!

Nu sitter jag här och tänker på Min farfar och undrar hur han har det! Pappa skulle in och träffa doktorerna och få höra hur läget är! på ett sätt vill jag veta men på ett annat så vill jag inte det! men det är så hemskt att se hur han bara har tynat bort de sista gångerna jag har täffat han! Det finns liksom inte mkt kvar av han! Men endå har han gjort sitt bästa för att dölja det för mig när jag varit där!  

Sen sitter jag och tänker på en annan person! en person som betyder väldigt mkt för mig som jag inte kan sluta tänka på! men jag vet inte vilken relation jag vill ha men den personen! Vet inte hur jag ska göra. Vill inte såra någon, vill inte gör någon besviken, vill inte ge fel signaler....

Nä nu kommer emma hem och vi ska äta glass och titta på idol så tack och hej! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0