Lördag 2009-04-04

Oj länge sen jag skrev lite här. hmm...
Det är mkt som har hänt med orkar inte berätta allt!
Idag är jag ledig! och det är SKÖNT! Så jag har inte gjort mkt annat än att städat! sen har jag gjort chokladbollar Gott gott. men onyttigt! :( får se om jag tar ner dom till stallet så dom andra kan äta upp dom! XD så behöver inte jag känna mig så onyttig!
Snart ska jag ner till stallet och rida ut med emma! :) det blir nice för det är fint väder! :) Bara hoppas att flower inte har gjort illa sig eller någe annat mystiskt! Hon brukar nämnligen lyckas med sånna grejer när man har tänkt att man ska komma igång med ridningen igen! :/
Sen har jag börjat rida en häst som står i stallet! Det är mkt roligt för hon är högt utbildad i dressyr så man har verkligen chansen att lära sig! Ska prata med carina (hon som äger hästen) om jag kan få rida lektion för carro på Myrten (som hästen heter) nu i veckan! :) det behövs vill jag lova! Man känner verkligen vad man tappar när man inte rider så mkt! Och de tre åren på vreta har ju inte gett så mkt heller! Så jag behöver ha förklarat hur jag ska rida de olika övningar/skolorna.. Så vi får se hur det blir! :)
Kram ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Christine

Vretas Hästutbildning SÖG ,

2009-04-09 @ 10:32:09
Postat av: Amelie

ja på sätt och vis gjorde den det! Men med underbara vänner så kompencerade de det.. :)

2009-04-11 @ 21:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0