Söndag 2009-04-26

Ja nu var det ett tag sen jag skrev sist! men hade tänkt att ta upp bloggandet igen! Får se hur länge det går!
mkt som har hänt sen sist!  Bland annat har jag varit hos Christine i Eksjö förra helgen! Det var mkt trevligt och roligt att få göra någe annat än vad jag brukar göra. Sen att få träffa Christine så klart! Madde skulle oxå varit där men tyvärr så hände en sorglig sak så hon kunde inte komma! Tänker på dig gumman! <3
I onsdags så åkte jag och caroline upp till lussan och tränade vi hade en 5åring med oss! :) Det gick mkt bra! Sen sov hästen och jag kvar på Hogsta (lussans ställe) Och i torsdags var det tävling där! Och Carro och hästen vann med 80,2% mkt duktiga var dom! :)
I fredags åkte jag hem till mariefred och sov över en natt, och igår var det Dop av min kusins barn! Lilla Nils Bertil Lilja! :) Sen var vi även en snabbis hos morfar och mormor! :) 
Idag ska jag städa lite här hemma (för det ser förjävligt ut) sen ska flower få jobba lite! :) Sen ikväll ska jag till emmas mamma och äta lite mat! :) Grillat :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0