Tisdag 2009-04-28

Igår löshoppade jag flower! Det gick jätte bra! Hon var lite lugnare den här gången och kunde verkligen fokusera på vad hon skulle göra! Hoppade jätte fint!

Idag har jag varit ledig! Skönt! På förmiddagen var jag i strängnäs hos min kusin och hämtade Bosse min nya katt! :) Det är en 1årig hane av rasen main coon! Jätte fin Chokladbrun i färgen!
Embla blev lite glad hoppas jag när vi kom hem! De har inte slagits iaf! XD Men de som känner embla vet att hon kan vara en liten bitch! men de kommer nog bli vänner snart! :) Känns skönt att veta att de har sällskap av varandra iaf när jag är borta!
Sen på eftermiddan så var jag nere i stallet och red myrten! vi joggade bara lite för hon tränade hårt igår! Sen skulle jag ridit flower men hade en hästmassör som kollade på hennes rygg (hon har varit lite öm) och hon sa att jag skulle lasra den torsdag-söndag och se hur det blev efter det och börja rida sen efter det! Så nu får hon longeras lite och springa lite i ridhuset kanske och så får vi se hur ryggen känns nästa vecka! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0