Onsdag 2009-08-19

Tänkte ta upp bloggandet nu igen när jag har semester.
Som sagt i måndags började min semester på tre veckor.
Känns mkt skönt att bara kunna göra vad man vill.
Skulle åkt två veckor till miami med emma men det blev tyvärr inte så utan emma åker själv. Jag har inte riktigt råd och sen har jag ju två katter och en häst att ta hand om här på ericsberg och det är inte alltid lätt att hitta kattvakt i 2 veckor...
Men nu när jag har semester så har jag äntligen chansen att komma igång med flower.
Har tyckt senaste tiden när jag ridit flower att hon har kännts väldigt spänd mot vad hon gjort innan, så idag hade jag linda (hästmassör) ute och tittade på flower. Hon hittade låsningar i ländryggen och i nacken, så nu har jag lite att jobba med och massera på flower :) men nu är det bara att fortsätta med ridningen och bantningen för det behövs verkligen på henne :P

Sen jag skrev sist så har jag flyttat till en större lägenhet med katterna, där jag även bor ihop med emma (min bästa vän och arbetskamrat och även nu sambo :P) Katterna stortrivs och jag oxå, känns lite mer som hemma med ett hus (eller det är ett halvt hus som vi har som vårat men endå) och trädgård :)

det var allt för nu men ska försöka att skriva så mkt som möjligt nu när jag har tid! :)
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0