Söndag 2009-08-23

Ja det här med att blogga gick ju bra! :P
Okej ska försöka berätta vad som har hänt då! :D

Fredag:
Hade en ganska slapp dag med bara lite städning och handla mat. Sen efter kl 16 red jag och emma ut på våra fuxar. Flower va betydligt piggare än dagen innan! :P
Sen när vi va klara i stallet så åkte jag in till stan och hämtade min vän madde. När vi kom hem va det prat och mat som gällde, tittade även på någon konstig film som jag inte kommer ihåg vad den handlade om! :P

Lördag.
Åkte jag emma och madde till E-tuna och Shoppade lite :)
på kvällen blev det god mat och efterrätt :D Sen Bar det av till katrineholm för att släppa loss lite på krogen.
Blev en mkt lyckad kväll tkr jag!
Många roliga sms blev det oxå haha

Söndag
Ren slappis dag, lite bakis men inte så farligt.
Madde och jag red ut på Flower och toya. det gick bra och hästarna verkade gilla turen.
Nu i kväll blir det film och äta kladdkaka med hallon i :D

Ha det gött Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0