Torsdag 2009-08-20

Idag är det 7månader sen farfar lämnade oss, så jag har kännt mig lite depp. Tänk att en person kan betyda så mkt även om den inte finns vid ens sida...

Idag har jag inte gjort så mkt förutum ridit två hästar.
Red Myrten på kandar för första gången (myrten har gått på kandar ett X antal gånger men första gången jag red henne på det) Det gick förvånansvärt bra faktist. Gjorde öppna och sluta i trav och galopp. Sen byten i var 3:e och vart annat. Mkt nöjd med min ridning idag. :)
Sen kom emma ner med mat till stallet så vi satt ute i skuggan och åt (kallt som attan). Sen skrittade vi ut på våra söta Fuxar barbacka. Mysig tur. Flower va jätte trött i kroppen efter hennes behandling igår.. Skruttan..

Nu ska jag bege mig ner till tvn och kolla om det finns någe intressant att titta på...

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Johanna

Va kul att det gick så bra :D

2009-08-21 @ 19:52:26
URL: http://johannakruse.devote.se
Postat av: STOCKHOLMSJENNA

kul att det gick bra!

2009-08-22 @ 11:48:14
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0