Onsdag 2009-02-11

Idag brast det för mig på jobbet! Caroline frågade hur det egentligen var med mig! jag kunde bara inte spela med och säga att allt är bra. Utan började gråta och kunde inte sluta! Kändes så fel att stå och gråta i ridhuset när det var folk där! Hon kramade om mig och frågade om jag verkligen inte skulle ta ledigt ett tag. Men om jag skulle göra det kommer jag bara må ännu sämre! Sen kunde jag inte sluta gråta när jag gick där ifrån. Så när jag kommer in i stallet så kom emma fram och sa "men gråter du gumman" så kramade hon om mig och sa att allt kommer att lösa sig. Gud vad skulle jag göra utan dig emma? Du är en san vän du! Finns alltid där när jag behöver dig!  Sen skrittade jag ut safir. och det blev mest gråt för min del. Det är bra att man sitter och gråter på en häst man aldrig har ridit förut och som är väldigt speciell! : P Typiskt mig! Och sen vid dagens slut så ska jag hämta in Toya och Flower. Tror ni inte att flower Har gjort sig illa då. Jo så klart. Två fina brodd tramp på vänster fram och vänster bak! Suck vi ska tydligen aldrig komma igång. Så nu är emma och köper boots och skydd så kommer hon få ha det i hagen framöver!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0