Söndag 2008-02-08

Oj vad jag är dålig på att blogg nu för tiden! :P men får skylla på att det har varit alldeles för mkt! har varit helt slut, har bara jobbat och sovit (och gråtit) typ!
Men nu börjar det bli lite lugnare hoppas jag! Jag börjar känna att jag kan hantera allt som har hänt och kan kontrollera mina kännslor. visst brister det ibland, men behöver inte gå och vara orolig och ovetandes hela tiden och känna att jag kommer börja gråta vilken sekund som hellst bara någon öppnar munnen och säger någe olämpligt!

Idag har jag varit i mariefred och hälsat på mamma, pappa var inte hemma utan var och kollade på hockey (sverige - finland) så fick inte träffa han..
Igår fick flower springa lite i ridhuset vilket hon tyckte var väldigt roligt! :) hon kommer få göra det ett tag framöver tills hennes äckel sår har läkt vid sadelgjords läget!

Nu ska jag sova så jag orkar jobba imorgon!
Ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0