Fredag 2009-01-16

idag har jag varit hos farfar på sjukhuset! det var mkt blandade kännslor. När jag satte mig brevid honnom och tog hans hand och sa "det är din lilla prinsessa som håller din hand farfar" så kramade han min hand hårt. Och när jag och pappa skulle gå så sa pappa "nu ska jag anders åka hem till mariefred och din prinsessa amelie ska åka till sitt slott i katrineholm" så nickade farfar. Jag hade nästan åkt hela vägen hem men när jag kom till katrineholm kunde jag inte hålla det inne längre så det brast, satt och grät hela vägen hem i bilen, kunde knappt köra. Jag insåg att idag var kanske den sista gången jag såg honnom i liv, sista gången jag fick röra honnom då han är varm, sista gången det känns så hemskt! Vad ska prinsessan göra utan sin farfar? Jag kan inte sluta gråta! Kan inte tänka tanken att jag kanske aldrig mer kan få höra han säga "min lilla prinsessa", aldrig mer få en varm kram av han, Aldrig mer se honnom i liv! det känns så konstigt att tänka den tanken att aldrig mer se han i liv!


Kommentarer
Postat av: Elin

Jag lider med dig!!!!!! Puss på dig!

2009-01-17 @ 18:06:04
Postat av: Sophie

Blir tårögd när jag läser :s Hoppas att det går bra för honom!

2009-01-18 @ 16:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0