Lördag 2009-01-10

Oj oj oj nu var det verkligen länge sen jag skrev någonting här!
Så det här blir första inlägget för 2009!
det är mkt som har hänt men orkar inte med att berätta allt! det som har hänt med hästen under tiden hon har varit hos mig finns att läsa om på www.nogg.se/AmelieLilja

Idag har min farfar fått en stroke! :`( Det kom lite av en chock för mig! Nog för att jag vet att han är dålig och så men det var inte vad jag hade väntat mig! Hade hoppats på en bra start på det här året och hoppas på att det inte går åt fanders med han! Vill inte att han ska försvinna ur mitt liv! Vill verkligen inte det! vet att jag har skrivit det förut men... 

Den 20de ska mamma opereras så då får ni hålla tummarna för henne! för henne får det inte heller hända någe med! Hon betyder enormt mkt och vill inte förlora henne!!  

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas att det ordnar upp sig både med farfar och mamma och allt annat! Ha det bra!

2009-01-11 @ 20:33:06
Postat av: Sophie

Hoppas att det ordnar upp sig både med farfar och mamma och allt annat! Ha det bra!

2009-01-11 @ 20:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0