Söndag 2009-01-11

Vaknade i morse av att tårarna bara strömmade, hade kännslan av att farfar inte var vid liv längre! Det var så hemskt det vill jag aldrig mer vara med om, tyvärr så kommer det ju vara så nån gång, men vill inte att det ska vara så nu! Pappa ringde och berättade att det hade blivit sämre under natten och att farfar fått problem med andningen. pappa är där nu och farfar bara sover hela tiden. Gud det känns bara så hemskt orkar inte med det! Vill inte att denna underbara människa ska frösvinna ur mitt liv!

Sen blir jag så arg på sjukvården! Farfar kom in på akuten med en stroke kl 14 typ och 12 timmar senare har han fått ett rum på en avdelning. Vart är sjukvården påväg! Är det bara för att det är en gamal människa och dom ska ju ändå dö snart så det är inte så viktigt eller vadå`? okej de hade mkt på akuten och nu vet ju inte jag vad det var för andra skador eller sjukdommar på de andra människorna men jag tkr endå att det är jävligt dåligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0