Söndag 2009-01-18

Helgen har varit grymt rolig! jag trodde inte att jag skulle kunna släppa alla tråkigheter! Men det kunde jag!
Festen hos johan var först ganska tråkig men mot slutet började det bli trevlig när folk pratade lite mer och släppte loss lite! :P Mkt trevliga männsikor och de var roliga framför allt! Det måste vi göra om nån gång emma!
Sen idag åkte vi hem till min föräldrar och fick mat sen bytte vi bil så jag fick tillbaka ante idag! : ) Nu har jag tittat på hästhoppningen och ska nog återgå till soffan och glo lite på tv.

Jag vill tacka alla vänner som stöttar mig just nu! Att bara veta att ni bryr er gör allt så mkt lättare! Saknar er alla! Vill att allt ska bli som förut när man kunde ses varje dag (eller endel som man bara träffade ibland) när man visste att om det var någe så var det bara att gå till ens vänner och prata ur sig vad man nu hade som tyngde hjärtat!
Miss You All!!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0