Tisdag 2009-01-20

Idag har jag kännt en kostig kännsla hela dagen! En kännsla som är svår att beskriva. En blandning mellan sorg, lättnad och längtan! Har varit på bristningsgränsen att börja gråta för minsta lilla hela dagen! Och med tanke på att det har varit ytterligare en jobbig dag på jobbet så var det många gånger jag var påväg att börja gråta! När arbetsdagen var slut så åkte jag hem och satte mig vid datan en stund sen ringde hemtelefonen men jag hade en konstig kännsla av att det skulle vara någe tråkigt som skulle ljuda i luren så jag svarade inte, då ringde det på mobilen och det var pappa! Då visste jag långt innom mig vad han skulle säga! Och jag hade rätt! Farfar hade nu lämnat våran vackra/orättvisa värld. Det hade gått smidigt och han hade bara somnat in. Nu förstår jag vad det är jag har kännt hela dagen, jag hade på känn att det var idag som han skulle lämna oss när jag vaknade imorse. 
R.I.P Farfar Arne Lilja <3 du kommer alltid finnas i mina tankar!

Idag opereras mamma oxå! Så jag har varit orolig för henne oxå idag. har inte hört någe om hur operationen har gått men det är inte klar än så det är inte så konstigt! Operationen har hållt på sen 9 i morse och beräknades avsluta kl 20. Hoppas allt har gått bra! Vill inte ha mer tråkiga besked! Och vill framförallt att mamma ska bli bra! 
Tänker på dig Mamma!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Förstår dig, det är skitjobbigt när någon närstående går bort :s Det kommer förhoppningsvis kännas bättre om ett tag :) Vad har hänt med mamma då? Hoppas att det går bra för henne också! <3

2009-01-20 @ 22:46:27
Postat av: Sophie

Hoppsan! Det var från mig iaf ;)

2009-01-20 @ 22:47:11
Postat av: Amelie

Min mamma har haft en tumör som hon har opererat bort!

2009-01-24 @ 15:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0