2010-01-10

Tänkte släga in ett litet inlägg här innan ja ska sova!
Vad har hänt idag då?
Började dagen med att försova mig :/ kom ca 40min sent till jobbet! men men första gången på 2 år som ja försover mig så är ganska så stolt ändå!
Ja och Linda jobbade på och blev ändå klara till 12 :O blev lite förvånad över det! men men vi är ett bra jobb team helt enkelt! :D
När vi jobbat klart så (fortsatte ja jobba :P) packade ja lite grejer inför imorgon, vi ska åka och träna med två hästar!
Sen blev det lite lunch och en power nap :P
red Flower sen på em, hon va jätte duktig men finns mkt att jobba på!
Ja sen har det väl inte hänt så mkt :P
Emma är hemma nu igen och vi har flummat lite smått ikväll. Har alltid lika skoj med Emma! :P

Nu borde ja sova för börjar jobba kl 05,30 imorgon! :O hoppas ja inte försover mig igen bara! :/ men det borde ja ju inte göra tkr ja!
Nu ska ja och katterna sova! (har båda två här i sängen det är inte ofta det händer)

Ha det bäst! Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0