2010-01-11

Hmm ja har egentligen ingenting att skriva! Eller det har hänt ganska mkt på jobbet idag men ingenting som är intressant att läsa om så..
Jag borde egentligen sova men som vanligt så har ja datan framför mig och är vaken alldeles för många timmar extra :/
Men ja förstår mig inte på mig själv :/ för under typ ett års tid har ja varit så enormt trött men nu har det vänt och ja kan inte sova istället :/ kan det inte vara lagom någon gång!?
Men tar det nog som ett tecken på att ja mår bättre nu för ja känner mig mkt gladare och piggare :)
Flower fick vila idag.. Va så jäkla kallt... Men imorgon tänkte ja att hon skulle få jobba lite igen! :)

Nä nu är det sovtime! gud vilket meningslöst inlägg.. men men alltid roar det väl någon!

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0