2010-01-16

igår va ja hemma från jobbet pga foten.. det är så förbaskat tråkigt att vara hemma och inte kunna göra någonting!
Men ja överlevde iaf! hihi
Jag satt i soffan och kollade på tv, hade datan i knät och smsasde med folk hela dagen! Kul!? ja det va det väl men uttråkad till max.
På kvällen lagade ja lite lyxmiddag till mig, tyckte ja va värd det. Det blev Lammfilé med potatisgratäng med vitt vin till (Leva hette det) Sen satt ja uppe till kl 01,30 och pratade med olika folk på datan och via sms :P Typiskt mig säger ja bara
Ja det va väl vad som hände igår..

Idag är det exakt ett år sedan ja va och hälsade på min farfar sista gången på sjukhuset.. Den dagen va enormt tung och det va så hemskt att se min pigga och glada farfar ligga och vara nästan död.. bara helt borttynad.. fick knapt någon kontakt med han. men ja kommer så väl ihåg när ja tog hans hand och viskade i örat "hej farfar det är din lilla prinsessa som är här och håller i din hand" då kramade han min hand hårt och det rann tårar längs hans kinder...

Idag ska ja försöka städa lite här hemma och sedan rida ut på Flower en sväng tänkte jag! :)
Skriver väl lite mer sen om ja orkar!

Ha det bäst kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0