2010-01-19

Jo nu har jag ju varit dålig på att skriva! Men det är ju inte så många som läser så det gör ju inte så mkt! :P

I söndags red ja ut flower som planerat! Men själva ridturen blev inte som jag planerat! :P Flower blev totalt livrädd för massor av kossor, så hon tvårvände och galopperade hemmåt. Men som tur va han jag kasta mig av och fick stopp på henne. så det blev till att gå halva vägen hem innan jag ja lyckades komma upp igen! :/ Men annars va hon jätte duktig men pigg! :P

Igår Måndag va väl inte så rolig! det blev jobb hela dagen. sen vänta på veterinären. sen hem och äta supergod mat och sen sova! Typ vad som hände!
Flower fick vila för det skulle blivit så sent annars

Idag har ja jobbat först hände inget speciellt! :P
Sen Red jag myrten! :D Hon va super mega duper pigg och väldigt stark till en början. Men efter mkt krumelurer så lossnade hon och blev jätte fin på slutet! Men gud vad trött ja blev efter att ha ridit i ca 1,5h! :O
Sen va det Flowers tur att få jobba lite! Longerade henne. Hon va jätte fin och avslappnad. Hoppas hon är så när ja rider nästa gång :D

Imorgon är en tuff dag... Eller inte tuff så men psykiskt påfrestande och sorgsen.. Kommer ett inlägg om det när det är den 20/1-10 (fult det blir att skriva -10)

ha det toppen
kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0