2010-01-20

Idag är det ett år sedan du somnade in! Saknaden efter dig är så otroligt stor! Jag bara väntar på att  du ska komma eller ringa eller sitta i din fåtölj när ja kommer till lägenheten.. Men inte kommer du, och inte hör jag av dig och fåtöljen är tom och så kommer det alltid att vara!

jag drömde för några veckor sen att du kom till mig, tog mig åt sidan och sa "vi fick aldrig säga hej då på riktigt. Allt kommer att ordna sig du är stark min prinsessa. Jag vakar över dig" sen fick ja en jätte kram den morgonen vaknade ja av att tårarna rann ner för kinderna!
fan att det bara va en drömm när allt va så verkligt ! Jag skulle göra vad som hellst bara ja fick prata med dig.. Bara säga hej då.. bara få en kram.. Känna tryggheten jag gjorde när ja va med dig! Du förstod alltid!




Jag kommer aldrig att glömma dig Farfar! du kommer alltid finnas i mitt hjärta, du kommer alltid att vara med mig och jag vet att du alltid kommer att vaka över mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0