Surprise!

Du är den som ligger mig närmast hjärtat!
Du är den som har stöttat mig genom allt svårt!
Du är den ja lovade att ja aldrig skulle svika! Men nu har jag gjort det!
Tänk att en häst kan betyda så mkt!
Du är speciell!
Vi har gått igenom så otroligt mkt!
Du har alltid varit min bästa vän!
Hatar tanken på att du inte finns här hos mig! försöker intala mig att du har det bra!
Men ja vill ha dig här hos mig!
Men det går inte!
Jag försökte men det gick inte!
och ja hatar att det är så!
Hatar att ja inte kan ta ut dig på en mysig tur i skogen!
Hatar att ja inte kan hoppa med dig!
Med dig känner ja mig trygg!
Allt du har gjort för mig!
Du har alltid ställt upp!
Du har alltid funnits där!
Nu är det ett år och 2månader sen jag lämnade dig!
Ingenting kommer bli bra förrän ja vet att det är du och jag igen!
jag vet bara inte hur jag ska kunna lösa det så det blir så!
sen att ingen kan förstå att jag vill att det ska bli du och ja!
det får kosta vad det vill!
Men en dag är det vi igen!
Om ja bara kunde komma på en bra lösning!
Men hittar ingen!
Har vridit och vänt på alla idér som ja kan komma på!
Men hittar ingen!
Fan!
Varför?
Varför ska det vara såhär?
varför har det blivit som det blev?








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0