2011-07-08

VARFÖR och varför i helva facking världen måste man söka det gröna gräset på andra sidan när man har scorat det man egentligen ville ha?????
Hur konstig är man om man nu är lyckligt kär, men ändå måste hålla på och flamsa och tramsa med små pussar och intima komplimanger till en person när man redan lever med någon man övertygat om att man älskar och vill ha????? Jag har kliat mig i huvudet ett ANTAL gånger ska du veta.....

OCH sen är det INTE speciellt upplyftande att hitta små gulliga meddelanden som inte var ämnade för en själv (hypotetiskt)
JAG har varit med om det ett antal gånger, jag känner många vänner som oxå tyvärr fått tugga skit.

Internetvärlden ställer till det en hel del för oss homosapiens.....
JAG har svårt att lita på NÅGON numera efter dom gånger jag blivit lurad så inåt :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0