2011-03-14

Oj mycket som hänt sedan sist men jag tänker inte berätta allt!
Jag har flyttat till Örebro med mina hästar :)
Gör praktik på Örebro fältridklubb nu.
Bosse och Embla har flyttat till Madde nere smålandsskogar.
Tänker nog inte uppdatera mer än så!

Idag har jag gjort praktik från kl 8-16. Mockade, red en häst och vårstädade annars gjorde jag inte så mkt.
Sen bar det av till mitt stall för att mocka och fixa åt mina prinsessor.
Red även ut på Surprise med Emma och Eveo, red barbacka båda två och vad fina hästarna va! :)
Sen hem och äta och nu sitter jag här själv och funderar lite på livet.
Nu så ska jag hoppa in i duschen så micke inte klagar på att jag luktar häst när han kommer hem!




Flower och surprise i sin nya hage! =)

Kram kram



Kommentarer
Postat av: Madeleine

yey, vad kul att du skriver här igen :D fortsätt med det :)

2011-03-15 @ 08:14:03
URL: http://madeleineevaldsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0