2011-03-18

Helvettes jävla piss dag!
va berädda på ett negativt inlägg.. Så är ni på dåligt humör så läs inte! :P

dagen börjar med att det är snööööööööööö ute!!!!! Och Folk i denna stad kan verkligen inte köra bil i snö tydligen.. har dom redan glömt bort hur man gör liksom. så tog 35min att åka till praktiken så va liiiiiite sen om man säger så...
sen mocka och min arm gjorde as ont idag... är less på denna jävla arm kan den inte bara bli stark och inte göra ont? det kan väl inte vara så svårt... När stallet va klart så va det fika. Sen rida Mirage (en storhäst på ridskolan) Blev as fin efter en kvart typ så när jag skulle börja rida lite mer och jobba han ytterligare kommer hovslagaren och säger att jag måste sluta rida och gå in med han..... Tråkigt eftersom han va så fin och jag ville rida mer för att få han ännu mer eftergiven.. men red ju en kvart iaf.. mycket jobb för hästen??? nä inte direkt!
sen lunch fram till kl  13.. sen inget att göra fram till kl 16... tog in hästarna då. sen till mitt stall

mockade och fixade allt foder.. sen när jag och Christina skulle ta in flower och surprise så slog surprise upp huvudet i dörren och backade ut och gick omkull eftersom det är isgata under den jävla snön.......... FAN!!! verkade inte gjort sig illa iaf.... gick in och ut med surprise genom den andra dörren och det gick jätte bra. så hoppas hon kommer igåg de bra gångerna istället för den dåliga! Så hoppas verkligen det kommer gå bra imorgon och på söndag när jag är i skara på fest hos BFF!

Sen efter stallet stannade jag på willys och handlade mat till idag. Och när jag ställer mig vid kassan för att betala så är det rätt så lång kö och personen bakom mig ställer sig så jävla nära, och när jag flyttar mig typ en halvmeter för att slippa att den står så nära mig (hatar verkligen att ha okända människor såååååå nära mig) men då flyttar idioten efter..... :@ när jag gjort så några gånger och personen fortfarande står så jävla nära säger jag "om du nu har så jävla bråttom så kan du väl gå före mig då, eftersom du redan håller på att gå igenom mig" fick bara en konstig blick och sen gick den förbi....
det är verkligen en sak som stör mig när folk måste stå sååååå nära.. det går liksom inte fortare för det!!!??? Eller gör det de?

Nu ska jag inte skriva mer även om det finns mkt att skriva!

Puss och kram ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0